Luminaire à pose libre HCL à lumen élevé

Luminaire à pose libre HCL à lumen élevé

A lampada di pavimentu hè un attellu di illuminazione maiò in u mercatu di l'uffiziu.A lampada da terra #NECO di Sundopt hà parechji punti di vendita chjave chì a distinguenu da altri prudutti simili nantu à u mercatu.
Prima, a so efficacità hè finu à 140 lm / w.Questu significa chì pò furnisce una illuminazione più luminosa è più chjara, rende u vostru spaziu di l'uffiziu più còmode è invitante.
Siconda, hè un sistema di illuminazione automaticu centratu in l'omu, a tecnulugia #HCL, chì u rende più intelligente è più sanu cà altri prudutti simili.A tecnulugia #HCL pò aghjustà automaticamente a temperatura di u culore di l'illuminazione da #2700-5000K è a luminosità basatu annantu à l'orologio biologicu di u corpu è l'abitudini di l'attività di ogni ghjornu, migliurà l'efficienza di u travagliu è a salute fisica.
Inoltre, a lampada da terra NECO hà ancu assai altri vantaghji, cum'è un design elegante è minimalista, materiali d'alta qualità è funzioni di risparmiu energeticu è ecologicu.Trà i distributori di illuminazione è mobili d'uffiziu, grossisti è rivenditori, a lampada da terra NECO hè diventata una scelta maiò per i gruppi di clienti è hà ricevutu elogi generali.
Sè vo circate di apparecchi di illuminazione per l'uffiziu di alta qualità, d'alta prestazione è #intelligente, a lampada da terra NECO di Sundopt hè a vostra megliu scelta.Ùn furnisce micca solu effetti di illuminazione còmode, ma ancu porta più comodità è cunfortu à u vostru ambiente di travagliu, migliurà l'efficienza di u travagliu è rende a vostra vita più piacevule.

luminaria 1


Tempu di Postu: Feb-22-2023