Diversi requisiti di qualità per i spotlights di l'hotel high-end

I downlights di l'hotel è i spotlights sò sempre stati un pruduttu mainstream in u mercatu di l'illuminazione hotel.In generale, l'alberghi sò divisi in "zoni alti" è "zoni bassu", cum'è lobby di l'hotel, lobby, ristorante è altri spazii elevati, corridori di l'hotel, camere d'ospiti, bagni è altre zone di bassa crescita, diverse zoni usanu luci differente, alberghi high-fini hannu supiriuri e supiriuri esigenze di a qualità di luce, è high-end spotlights hotel bisognu à avè parechje esigenze di qualità.

1. Anti-glare, rifiutà strobe
L'hotel presta attenzione à u cunfortu è una bona atmosfera, perchè l'ospiti ponu dorme bè.A luce stroboscopica è l'abbaglianti pruvucaranu abbagliamenti è fatica visuale, affettanu l'emozioni di e persone, è affettanu u cunfortu di l'ambiente.Lumi deve esse usatu per prevene ogni fenomenu stroboscopicu.
2, una varietà di distribuzione di luce
I cuntrolli di stallazione di l'hotel sò mudificate è cumplessi, è i requisiti per a distribuzione di luce sò diffirenti.L'angolo di illuminazione di a lampada deve esse regulabile, è ci sò una varietà di forme di tazza di lampa da sceglie, cumprese tazzi neri, tazzi di sabbia, tazzi ovali, tazzi tondi, tazzi bianchi è cusì.
3. U flussu luminosu righjunghji u standard
Se a luminosità di a tazza ùn hè micca abbastanza, hè difficiule di uperà un ambiente high-end è cunfortu, è a luce deve esse suave è luminosa.
4. High rendering di culore
I spotlights sò spessu usati cum'è illuminazione decorativa per cooperà cù e cose in diversi hotel.Se a resa di u culore ùn hè micca bè, l'articuli high-end ùn puderanu micca dimustrà a so aura propria.A resa di u culore di più di 90 restituverà a natura di e cose.culore veru.
5. Decadenza di luce
Sempre chì i lampi utilizanu chips LED, u prublema di decadenza di luce ùn pò esse evitata.Sè i patatine fritte unqualified sò usati, hè facile à pruvucà una seria decadenza di luce dopu un periodu di usu, chì affettarà l'effettu di l'illuminazione.
6. Dissipazione di u calore
A dissipazione di u calore hè direttamente ligata à a vita di lampi è lanterni.Se a suluzione di dissipazione di u calore ùn hè micca bona, lampade è lanterni sò assai propensi à danni o fallimentu, risultatu in costi di mantenimentu supplementu.In generale, a parte posteriore hè fatta di materiale d'aluminiu die-cast.Dopu un disignu strutturale speciale, pò facilmente risolve u prublema di dissipazione di u calore, è a stabilità di a lampada hè continuamente migliurata.
I luci di l'alberghi high-end sò sempre più standardizati, è a qualità hè sempre più alta, è i requisiti per i spotlights di l'hotel high-end sò sempre più alti.L'usu di spotlights d'alberghi di alta qualità pò fà l'illuminazione di l'hotel più còmode è elegante, è l'esperienza di l'alloghju hè megliu.Aumentà l'occupazione di l'hotel.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022