Cosa hè Messe Frankfurt?

Profilu di a cumpagnia

Messe Frankfurt

            Messe Frankfurt hè a più grande fiera, cungressu è organizatore di eventi in u mondu cù u so propiu terrenu d'esposizione.U Gruppu impiega quasi 2,500 persone in 29 località in u globu.

Messe Frankfurt riunisce i tendenzi futuri cù e tecnulugia novi, e persone cù i mercati è l'offerta cù a dumanda.Induve diverse prospettive è settori di l'industria si riuniscenu, creamu un spaziu per novi cullaburazioni, prughjetti è mudelli di cummerciale.

Unu di i principali USP di u Gruppu hè a so rete di vendita globale strettamente unita, chì si estende in u mondu sanu.A nostra gamma completa di servizii - sia in situ sia in linea - assicura chì i clienti in u mondu sanu godenu di una qualità è flessibilità constantemente alta quandu pianificanu, urganizeghjanu è gestiscenu i so eventi.

A larga gamma di servizii include l'affittu di terreni di fiera, a custruzzione di fiera è u marketing, u persunale è i servizii di l'alimentariu.Sede in Frankfurt am Main, a cumpagnia hè pussibile da a cità di Francoforte (60 per centu) è u Statu di Hesse (40 per centu).

 

 

A storia

          Francoforte hè cunnisciuta per e so fiere da più di 800 anni.

         In u Medievu, i cummercianti è l'affari si scontranu à u "Römer", un edifiziu medievale in u core di a cità chì serva da u mercatu ;da u 1909 in poi, si scontranu nantu à i terreni di a Festhalle Frankfurt, à u nordu di a Stazione Centrale di Francoforte.

A prima fiera di Francoforte à esse documentata in scrittura data di l'11 di lugliu di u 1240, quandu a Fiera di l'Autunnu di Francoforte hè stata chjamata da l'imperatore Fidiricu II, chì decretò chì i cummercianti chì viaghjanu à a fiera eranu sottu à a so prutezzione.Quasi novanta anni dopu, u 25 d'aprile di u 1330, a Fiera di Primavera di Francoforte hà ancu ricevutu u so privilegiu da l'imperatore Luigi IV.

È da questu tempu, e fiere di cumerciu si sò tenute in Francoforte duie volte à l'annu, in a primavera è in u vaghjimu, furmendu a struttura di basa per i fieri muderni di cunsumu di Messe Frankfurt.

 

 

 Luce + Edificiu 2022

Light + Building hè d'impurtanza abbastanza particulare per l'imprese impegnate in a tecnulugia di l'illuminazione è di i servizii di custruzione.

              A fiera principale di u mondu per l'ingegneria di i servizii di luce è di custruzione vi invita à scopre una nova strada: personalmente, digitale è #365 ghjorni à l'annu.I tecnulugii innovatori aprenu novi perspettivi per l'edificazioni.Questu facenu Light + Building u locu di riunione di l'industria per i tendenzi attuali di l'illuminazione, a tecnulugia di custruzzione intelligente è a sicurità in tutte e discipline.

Light + Building hè un spettaculu di statura internaziunale chì presenta l'ultime in a tecnulugia di luce diurna, illuminazione decorativa è tecnulugia, apparecchi elettrici è elettronichi, lampade elettriche, cuntrolli d'insulazione, sistemi di illuminazione LED, sistemi di gestione è di cuntrollu di l'energia è assai di più.

Stu spettaculu hè specificamente urganizatu in e linee di sustenibilità intelligente, edifici intelligenti, persone è luci è in questi temi specificati presenta una varietà di prudutti è sistemi innovatori.Cù un focus cumpletu nantu à l'ultime tendenze in l'industria di l'illuminazione, questu avvenimentu si trasforma in u showground di l'ultime soluzioni è sistemi.


Tempu di Postu: Nov-10-2021