Esposizione

A mostra hè una piattaforma per i pruduttori di l'industria, i venditori è i cummercianti per scambià, cumunicà è prumove l'affari. Hè u megliu tempu per noi per espansione i nostri clienti d'oltremare.

Cum'è un fabricatore di suluzioni prufessiunali di l'illuminazione interna, ùn ci mancherà micca.E nostre mostre principali sò Hong Kong Fair è Frankfurt Lighting Fair.Questi dui spettaculi di illuminazione anu una pusizioni pivotale in tutti i spettaculi di illuminazione in u mondu. À l'esposizione, i clienti ponu osservà i nostri prudutti più attentamente è avè una cunniscenza più profonda di a nostra imagine di l'impresa.Finu a ora, avemu sviluppatu più di 200 clienti stranieri in u mondu sanu.Ùn ci hè micca mancanza di l'affari di marca di l'industria, l'affari di l'ingegneria prufessiunale, i grandi importatori è cusì.

Eccu alcune di e nostre imagine da u spettaculu.

Exhibition-1
Exhibition-2

U nostru front-end hè "battle-hardened" "entusiastici" gestori di contu, per furnisce i clienti cù un serviziu prufessiunale, caldu, entusiasmu. Avemu cunniscenze espertu è prufessiunale daretu à a squadra di R & D, a squadra di qualità è a squadra di gestione per supportà. Solu per i clienti. ogni volta una sperienza di compra di qualità.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021