Chì ghjè u downlight LED?

Downlight LED hè un pruduttu migliuratu è sviluppatu basatu annantu à a nova fonte di illuminazione LED in u downlight tradiziunale.In cunfrontu cù u downlight tradiziunale, hà i seguenti vantaghji: risparmiu d'energia, bassu carbonu, longevità, bona resa di culore è rapidità di risposta veloce U disignu di downlight LED hè più bellu è ligeru, l'installazione pò ottene per mantene l'unità generale è a perfezione di a decorazione architettonica. senza dannà l'illuminazione Settings, surgente di luce piatta in l 'internu di decoru architetturale, fonte di luce ùn hè esposta, senza splendore, effettu visuale suave è uniforme.

 

Caratteristica di u produttu

Funzioni di led downlight: mantene l'unità generale è a perfezione di a decorazione architettonica, ùn distrugge micca i paràmetri di l'illuminazione, a fonte di luce oculta l'internu di a decorazione architettonica, ùn espone micca, senza splendore, effettu visuale suave è uniforme di risparmiu energeticu: u cunsumu di energia. di a listessa luminosità hè 1/2 di a dimensione generale di a lampada di risparmiu d'energia ordinaria downlight diagramma di dimensione generale Prutezzione di l'ambiente: senza mercuriu è altre sustanzi dannusu, senza contaminazione per l'ambiente Ecunumia: risparmià l'electricità pò riduce i costi di l'electricità, un annu è una mità pò ricuperà u costu di lampade è lanterne una famiglia pò salvà l'electricità costa decine di yuan à u mese bassu di carbonu: risparmià l'electricità hè uguale à riduce l'emissioni di carbone.

 

 

Teoria di l'illuminazione

A tensione terminale di a junction PN forma una certa barriera potenziale, è quandu a tensione di bias in avanti hè aghjuntu, a barriera diminuisce, è a maiò parte di i trasportatori in i zoni P è N si diffondenu à l'altri.Siccomu a mobilità di l'elettroni hè assai più grande di a mobilità di u pirtusu, un gran numaru d'elettroni si sparghje à a zona P, furmendu l'iniezione di trasportatori minoritari in a zona P. Questi elettroni si combinanu cù i buchi in a banda di valenza, è l'energia chì ricevenu quandu. combinanu hè liberatu cum'è energia luminosa è hè cusì chì a junction PN emette luce.

 

 

Vantaghji di u produttu

1.Energy risparmiu: u cunsumu d'energia di LED biancu hè solu 1/10 di quella di lampa incandescent, è 2/5 di quella di lampadina ENERGY-SAVING.Longevità: a vita teorica di LED pò esse più di 100 000 ore, chì pò esse dichjaratu una volta per sempre per l'illuminazione di famiglia ordinaria.

2.It pò travaglià à alta vitezza: u filamentu di lampa di risparmiu d'energia serà neru è prestu dannatu s'ellu hè spessu cuminciatu o spenta.

3.Tecnulugia di lampade LED hè cambiatu rapidamente in u prugressu, a so efficienza luminosa face scuperte maravigghiusu, u prezzu hè ancu sempre ridutta.

4. Prutezzione di l'ambiente: senza mercuriu (Hg) è altre sustanzi dannusu à l'ambiente, ùn pruvucarà micca danni à l'ambienti e parti di l'assemblea di lampa LED ponu esse assai faciuli di disassemble, nè u riciclamentu di fabbrica pò esse riciclatu da altre persone LED ùn cuntene infrarossi. luce ultravioleta, perchè ùn attrae micca insetti.

Risposta 5.Fast: vitezza di risposta LED, eliminà cumplettamente i difetti di u prucessu di illuminazione tradiziunale di sodiu à alta pressione longu.

 

 

Punti chì necessitanu attenzione per l'installazione di downlight LED

 

1. Dopu avè apertu u pacchettu di luce LED, verificate immediatamente s'ellu u pruduttu hè in bonu cundizione.Se u difettu ùn hè micca causatu da l'omu o specificatu in a specificazione, pò esse tornatu à u venditore o direttamente tornatu à u fabricatore per a sostituzione.

2. Prima di a stallazione, cut off the power supply è assicurà chì u switch hè chjusu per prevene scossa elettrica.Dopu chì a lampa hè illuminata, ùn toccu micca a superficia di a lampada cù e mani.U lampu ùn deve esse stallatu in u locu di fonte di calore è vapore caldu, gasu corrosive, per ùn affettà a vita.

3. Per piacè cunfirmà u fornitu di energia applicabile secondu a quantità di stallazione prima di l'usu.Certi prudutti sò solu per usu interni.Per piacè assicuratevi chì u pruduttu prima di a stallazione impermeabile à l'esterno.

4. U prodottu ùn deve travaglià sottu à a cundizione di putenza frequente off è on, chì vi affettanu a so vita.

5. Installatu in senza vibrazioni, senza oscillazione, senza locu piattu periculu d'incendiu, fate attenzione à evità di cascà da alta, collisione d'ughjettu duru, percussion.

6. I downlights LED deve esse guardatu in un ambiente frescu, seccu è pulitu s'ellu hè usatu per un bellu pezzu.U almacenamentu è l'usu in umidi, à alta temperatura o in lochi inflammabili è splusivi sò pruibiti.

 


Tempu di Postu: Nov-02-2021