Chì ghjè l'illuminazione lineare LED?

Chì ghjè u LED?

Diode emettitore di luce (LED) hè un semiconductor chì converte l'energia elettrica in energia luminosa.

A struttura basica di un diodu emettitore di luce hè un chip semiconductor elettroluminescente chì si trova nantu à un scaffale cù cunduttori è hè sigillatu intornu da resina epossidica in u core di u diodu emettitore di luce hè cumpostu di chip semiconductor semiconductor p-type è n-type.

Ci hè una transizione trà sti dui tipi di strati semiconduttori, chjamati junction PN in qualchì junction PN, quandu injected in.una piccula quantità di traspurtadore è majuranza cumposti traspurtadore, energia eccessiva sarà isciutu in forma diluce, cusì l'energia elettrica in energia luminosa.

Questu hè u principiu di emissione di luce LED Ma s'è u PN junction input reverse voltage, tandu traspurtadore minurità sarà difficiuli à inject, à stu tempu ùn sarà capaci di emettiri luce stu usu di principiu electroluminescence iniezione diode, chiamatu diode emettitore di luce. vale à dì, LED.

Chì sò i luci lineari LED?

I luci lineari LED sò solu l'usu di parechji "diodi emettitori di luce" imballati inseme in un locu longu è strettu per creà una striscia di luce.

QuestuUn cuncettu simplice hà rivoluzionatu u modu di luci spazii.A serie di luci lineari LED hè una lampada decorativa flexible high-end, chì hè carattarizatadabassu cunsumu d'energia, longa vita, alta luminosità,flessibile, senza mantenimentu, soprattuttu adattatu per i posti di divertimentu interni è esterni,Disegnu di schema di custruzzione è pruduzzione di cartellonisecondu e diverse esigenze.

Chì facemu ?

Semu dedicati à furnisce soluzioni di illuminazione high-end à l'uffiziu, l'educazione è l'applicazioni cummerciale è altre.

Arradicatu in a missionedi "fà megliu illuminazione",Unisce a soluzione ottica di punta cù u cuncettu di cuncepimentu esteticu mudernu.

Un abbagliamentu eccessivu pò causà affannamentu di l'ochji è mal di testa, per quessa, hè impurtante per riduce u splendore direttu è riflettente in un ambiente di l'uffiziu.

L'UGR hè utilizatu cum'è una misura di abbagliamentu è hè calculatu dividendu l'abbagliamentu da tutte e luci visibili da u laminatu di fondo di a stanza in l'ambiente di l'uffiziu, UGR < 19 hè cunsideratu cum'è a megliu cuncentrazione di un livellu accettabile di illuminazione LED (lumens). ) hè ancu assai impurtante.I nostri luci lineari facenu cusì.

I nostri prudutti principali sò i seguenti:

luci lineari,

Apparecchi da incasso è da superficia,

Luminarii à sospensione è à stannu

Downlights è Track lights

 

Se vulete più dettagli, visitate u nostru situ web:www.sundoptled.com/products/


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021